Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ JUMBO







Μετά το σπήλαιο του Αγγίτη, φάγαμε στο εστιατόριο. ΄Υστερα πήγαμε σε μία καφετέρια στις Πηγές, που ήταν πολύ ωραία. Τα αναψυκτικά και τα παγωτά ήταν τέλεια! Εγώ παγήγειλα σοκολάτα, αλλά ένα παιδί την έριξε κάτω και μετά μου αγόρασε άλλη. Δίπλα στην καφετέρια είχε μία λίμνη με τεράστια ψάρια. Τρεις άντρες τσακώθηκαν μέσα σε μία βάρκα στη λίμνη. Η καφετέρια ήταν πολύ ωραία!
Αλπάι Σαλή, Ε' τάξη
Στην επιστροφή πήγαμε στο Jumbο. Το Jumboήταν πολύ μεγάλο.Είχε διάφορα πράγματα. Τα χώριζαν σε κοριτσίστικα και αγορίστικα. Είχε είδη για τη θάλασσα, για τη γυμναστική και το πιο σημαντικό ήταν τα σχολικά είδη.Ήταν πολύ όμορφο! Σε μια μεριά είχε παιχνίδια και στην άλλη οικιακά είδη. Περάσαμε πολύ καλά.

Φατμέ Αρναούτ Μεχμέτ, Ε΄τάξη

Το Jumboήταν πολύ μεγάλο και φανταστικό! Είχε παιχνίδια, κοσμήματα, θαλάσσια είδη, σχολικά είδη, αθλητικά είδη . Εγώ αγόρασα σχολικά είδη, ένα σκοινάκι κι ένα πατίνι.

Αρζού Καμπάκ, Ε' τάξη

Εγώ αγόρασα ένα άρωμα για τη μαμά μου κι ένα φακό για τον μπαμπά μου.

Αχμέτ Μολλά, Ε' τάξη

Οι γονείς μας μας περίμεναν στο σχολείο. Κλείσαμε τα μάτια μας και όταν τα ανοίξαμε ήμασταν στο σπίτι μας με χαρούμενο πρόσωπο...

Σερέν Χασάν Τσαούς, Ε' τάξη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου