Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΓΕΤΩΝΩΝ 3

Την Πέμπτη πήγαμε στον κινηματογράφο για να παρακολουθήσουμε την τρισδιάστατη ταινία 'Η εποχή των παγετώνων'. Όταν φτάσαμε στον κινηματογράφο αγοράσαμε ποπ κορν, φορέσαμε τα ειδικά γυαλιά και καθίσαμε στις θέσεις μας. Η ταινία μάς έδωσε πολλά μηνύματα για τη φιλία, την αγάπη και την οικογένεια. Αυτή η επίσκεψη ήταν φανταστική!
Μελέκ Καραμπατζάκ, τάξη Στ'

Εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση που αγαπούσαν πολύ το φίλο τους το Σιντ και έκαναν τα πάντα για να τον σώσουν. Στο τέλος γεννήθηκε η Γερμαδίτσα και ήταν όλοι χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι. Για μένα το έργο δεν ήταν καθόλου τρομακτικό και διασκέδασα πολύ. Μερικά παιδιά φοβήθηκαν και τσίριζαν, επειδή ήταν τρισδιάστατο.
Γκοντζά Χασάν, τάξη Στ΄

Μου έκαναν εντύπωση τα γυαλιά, γιατί η εικόνα ερχόταν επάνω μου. Επίσης μου άρεσε ο Ντιέγκο που έτρεχε πάρα πολύ γρήγορα, αλλά δεν μπόρεσε να πιάσει το ελάφι. Μου άρεσαν ο Ρούντι και οΡεξ, που ήταν πανίσχυροι δεινόσαυροι και ο Μπακ που ήταν ένα γενναίο ποντίκι.
Αχμέτ Μολλά, τάξη Στ'

Όταν μπήκαμε στον κινηματογράφο, η κυρία μάς έδωσε τα ειδικά γυαλιά για την τρισδιάστατη ταινία. Η οθόνη ήταν τεράστια και η αίθουσα σκοτεινή! Άρχισε λοιπόν η ταινία και μερικά παιδιά φοβήθηκαν πολύ, αλλά εγώ δε φοβήθηκα.
Αλπάι Σαλή, τάξη Στ'

Εμένα μου άρεσε πιο πολύ που βάλαμε γυαλιά, το μαμούθ που ερχόταν επάνω μου και μου άρεσε και ο Σιντ γιατί μιλούσε πολύ αστεία. Επίσης μου άρεσε ο τίγρης που κυνηγούσε το ελάφι και τους δεινόσαυρους. Και ο Μπάκ μου άρεσε γιατί έκανε αστεία.

Χασάν Μπαχαντήρ, τάξη Ε'


Εμένα μου άρεσε το μωρό που γεννήθηκε. Γιατί το μωρό ήταν γλυκό, όμορφο, μικρό. Κι εμένα μου άρεσαν τα γυαλιά, γιατί έδειχναν τις εικόνες ζωντανά και φοβήθηκα πολύ.

Ασλί Μουμίν, τάξη Δ'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου