Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Στην αυλή του σχολείου παίξαμε: μπιζ, κουτσό, λάστιχο, τα κότσια, μακριά γαϊδούρα, πεντόβολα. Εμένα μου άρεσαν τα κότσια, γιατί έγινα η βασίλισσα και διασκέδασα πολύ.

Σεμά, τάξη Δ’














Η μακριά γαϊδούρα παίζεται με δύο ομάδες από τρία ή τέσσερα παιδιά. Τα παιδιά διαλέγουν ποια ομάδα θα σκύψει πρώτα. Τα παιδιά της άλλης ομάδας πηδάνε στα σκυμμένα παιδιά.

Αλή, τάξη Δ’

Εμένα μου άρεσε που παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια. Περισσότερο μου άρεσε η ‘μακριά γαϊδούρα’, γιατί παίζουμε με τους φίλους μας και διασκεδάζουμε. Μου αρέσουν τα παραδοσιακά, ομαδικά παιχνίδια

Αχμέτ, τάξη Δ’


Εμείς παίξαμε μακριά γαϊδούρα, μπιζ, κρυφτό. Τα παραδοσιακά παιχνίδια είναι πολύ ωραία, γιατί είναι ομαδικά και συζητάμε με τους φίλους μας.

Ομέρ, τάξη Δ’

Από τα παραδοσιακά παιχνίδια μου αρέσει να παίζω το παιχνίδι μπιζ, επειδή είναι κωμικό.

Αλπέρ, τάξη Δ’

Εμένα μου αρέσουν τα παραδοσιακά παιχνίδια, γιατί είναι πολύ ρομαντικά και πολύ ωραία.

Μπουσρά, τάξη Δ’






Τα μηλάκια παίζονται με την μπάλα. Πρώτα παίρνουμε μία μπάλα και μετά χωριζόμαστε σε δύο ομάδες. Η μία ομάδα μπαίνει μέσα και η άλλη ομάδα πρέπει να τα χτυπήσει με την μπάλα. Όταν χτυπήσει όλα τα παιδιά που είναι μέσα κερδίζει.

Σεμά, τάξη Δ’

Το κουτσό παίζεται με πολλά παιδιά. Ζωγραφίζουμε με ένα κεραμίδι στο δρόμο. Ρίχνουμε την πέτρα στο νούμερο ένα και με ένα πόδι σπρώχνουμε την πέτρα ένα, δύο, τρία… Γυρίζουμε πίσω και μετά πηδάμε χωρίς πέτρα. Αλλά δεν μπορούμε να πατάμε τη γραμμή και η πέτρα δεν πρέπει να σταματήσει πάνω στη γραμμή.

Ασλί, τάξη Δ’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου