Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ




Οι μαθητές της Γ' τάξης κατασκεύασαν φιγούρες του θεάτρου σκιών, έγραψαν διαλόγους και τους παρουσίασαν.

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Ο βασιλιάς ψάχνει ένα δάσκαλο για το σχολείο του χωριού.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Εγώ είμαι πολύ καλός δάσκαλος.
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Μα, εσύ είσαι αγράμματος! Δέν ξέρεις να γράφεις, να διαβάζεις, να μιλάς ευγενικά...
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Εγώ είμαι σοφός! Ξέρω ελληνικά, τουρκικά, μοσχαρίσια, γαϊδουρίσια... Ξέρω πολλές γλώσσες!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Μαθηματικά ξέρεις;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ξέρω!3Χ5=35,2Χ10=8, όλα τα ξέρω. Είμαι ο καλύτερος δάσκαλος!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Εσύ είσαι ξυπόλυτος!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Αυτό που βλέπεις είναι κλιματιστικό.
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Άιντε, πάμε στο σχολείο να γνωρίσεις το διευθυντή και τους μαθητές.
Στο σχολείο...
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Αυτός είναι ο διευθυντής, ο Σαμπάν αγάς.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ναι, είναι ο Μπάμιας κι αυγάς!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ:Αυτός είναι ο καλύτερος μαθητής, ο Ενές.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Είναι ο κεφτές;
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Αυτόν τον λένε Κώστα.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τρώει πολλή κομπόστα!
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Αυτή είναι η Ασλί.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Κοιμάται πάνω στο χαλί;
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ: Ποια τάξη θέλεις; Τη Δευτέρα, την Τρίτη, την Τετάρτη ή την Πέμπτη;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Εγώ θέλω την Παρασκευή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου